reklama

Blog SME - Len pre tých "pravých"

Na blogoch SME publikujem už nejaký ten piatok, ale to čo som zažil posledný týždeň ma doslova zarazilo..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V auguste 2015 som publikoval článok:"Druhý sociálny balíček - opatrenia pre ľudí". Článok mál čítanosť 2500+ a patril medzi najčítanejšie blogy toho týždňa. Som ľavičiar a aj tento blog som písal zo svojho ľavicového pohľadu čo asi administrátorov tohto portálu začalo poriadne vyrušovať...

Na Smečku si nie sú všetci rovní

O týždeň na to som publikoval článok s názvom "Slovensko.sk". Tento článok mal slúžiť hlavne ako návod a reklama pre nový server, kde môže každý občan, ktorý vlastní občiansky preukaz s čipom vybaviť väčšinu úradných vecí z pohodlia svojho domova. Článok som publikoval približne o 23:00. Hneď ráno, ako som sa na spomínaný článok pozrel, zistil som, že tu niečo nesedí. Článok mal približne 10 zhliadnutí a nebol zaradený vo výbere Sme. Nechcel som to nechať len tak, tak som adminovi napísal, čo sa stalo.. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Odpoveď ma šokovala. "nakoľko ste neustále vypínali diskusie pod Vašimi článkami, bol Váš blog presunutý mimo titulky."

Moja reakcia: "Prepáčte, to snáď len žartujete. Nevypínam diskusiu pod článkami, naopak vítam ju. Diskusiu som naposledy obmedzil v novembri 2014 počas komunálnych volieb kvôli spamu, ktorý sa šíril v našom meste. A navyše články, ktoré som publikoval počas komunálnych volieb som radil do svojej súkromnej kolónky. Som silne presvedčený, že ste môj článok dali mimo titulku schválne, pretože váš argument nie je pravdivý. Keď som sa na tento server prihlasoval mal som v dobrej viere za to, že tu majú všetci rovnaké podmienky a blog funguje spravodlivo.."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Admin: aktuálne má stále 6 Vašich člankov vypnutú diskusiu, čo je porušenie kodexu blogera. Každý bloger má u nás rovnaké podmienky, no zároveň musí dodržiavať pravidlá s ktorými súhlasil pri registrácii.

Ja: 6 článkov, ktoré sú zaradené v mojej súkromnej sekcii, bez toho aby boli vôbec niekedy publikované na titulke blogov sme. Verejná publikácia vôbec nebola zámerom tých článkov, preto sú súkromné. Navyše sa tam teraz tá diskusia už povoliť nedá. Mám taký pocit, pán administrátor, že ste môj blog nezaradili na titulku kvôli tomu, že s ním a obsahom mojich blogov politicky/ideologicky nesúhlasíte. To nie je korektné. Rozhodol som sa, že na blogu Sme už ďalej publikovať nebudem. Zaujatosť ničí Vašu profesionalitu, aj dôveryhodnosť. Určite sa o túto skúsenosť rád podelím s ostatnými blogermi.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zlatý klinec od Sme na záver: prajete si teda zmazať Váš blog?

Čo by ste si o tom pomysleli Vy? Zjavne to nie je spravodlivé, fér, ani čestné. Admini blogov Sme si vyberajú články podľa toho či sa im politicky alebo ideologicky páčia.Svojou poslednou odpoveďou mi dal admin za pravdu. Toto určite nie je profesionálne. Rozhodol som sa preto na blogoch Sme prestať publikovať. Denník Sme s radosťou útočí na vládnúcu ľavicovú stranu Smer a popri tom sa obháňa demokraciou. Nuž, nech sa páči tu môžete vidieť tú demokraciu v priamom prenose. 


 

Igor Melicher

Igor Melicher

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent politologie UPJŠ v Košiciach. Snažím sa zachytiť pravú podstatu veci v každej situácii. Ako bolo raz povedané, Politika je umením kompromisu.. a kompromis je skúškou morálky a mravnosti. Kľúčom je chápať politiku ako poslanie, nie ako prácu. :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu